راه استاد

او صدا می کند ولی ما پاسخ نمی دهیم. 

وقتی به امام حسین عرض کرد من بهترین اسب را دارم . بهترین شمشیر را دارم حضرت او را دفع کرد . فرمود : برو تا صدای هل من ناصر من را نشنوی ...

اما الان ولی عصر چه کند؟؟؟چع کسی را دفع کند ؟؟؟


هر کس می خواهد این هل من ناصر را لبیک بگوید باید ببیند کجاست ؟!

اگر زن است با حجابش با عفتش با غیبت نکردنش ...

طلبه است با درس خوندنش ...

بازاری است با خیانت نکردنش و با ربا نگرفتنش ...

 ورزشکار است در میدان ورزش طوری لباس نپوشد که زن به او نگاه بد کند ...

 رسانه است با پخش نکردن هر چیزی ...

عاشق باید عاشقی اش را نشان بدهد





  • راه استاد...

رسانه

ورزشکار

بازاری

زن

طلبه

نظرات (۲)

  • فرزند آدم
  • منتظر نیستیم وگرنه لبیک میگفتیم ...
    پاسخ:
    ان شا الله لبیک هم می گوییم 
    سلام خدمت شما .مطالبتون خیلی عالیه.استفاده کردیم
    پاسخ:
    سلام . ممنون از لطف شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    استاد نجفی درس اخلاق استاد نجفی امیر نجفی حجت الإسلام و المسلمین نجفی درس اخلاق مدرسه خاتم الأنبیا استاد اخلاق اخلاق علم اخلاق راه رسیدن به خدا عرفان مهدویت حدیث قرآن کتاب سنت امام زمان حضرت صاحب راه استاد استاد نکته های ناب اخلاقی نکته های اخلاقی