راه استاد

واقعا حضرت رو دوست داریم؟

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ب.ظ

و اگر کسی دل سوخته حضرت هست میخواد حضرت رو بگه واقعا کسی تو رو نمیخواد و لی من تو رو میخوام ، حضرت میفرماد چرا هماهنگی با من نداری پس اگه من رو دوس داری باید جلوه های منو هم دوست داشته باشی اگه حقیقت من معارف من کلمات من رو بخوای گوش بدی توی قرآن هست توی روایات هست توی ادعیه هست هرچقدر منو دوس داری باید ببینم مشغول اون ها هستی ، میخوای اینها رو بفهمی باید درس خوب بخونی میخوای بطون اینها رو بفهمی باید طهارت داشته باشی (لا یَمسُّه إلا المُطهَّرون).
عاشق باید نشون بده که عاشقه اگر عاشق اوست عاشق همه جلوه های اوست (عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست)

  • راه استاد...

نظرات (۱)

چرا من اومدم از سایت تو دیدن کردم تو نیومدی؟؟؟
پاسخ:
سلام . بنده هم وقت کنم حتما سر خواهم زد .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
استاد نجفی درس اخلاق استاد نجفی امیر نجفی حجت الإسلام و المسلمین نجفی درس اخلاق مدرسه خاتم الأنبیا استاد اخلاق اخلاق علم اخلاق راه رسیدن به خدا عرفان مهدویت حدیث قرآن کتاب سنت امام زمان حضرت صاحب راه استاد استاد نکته های ناب اخلاقی نکته های اخلاقی