راه استاد

درک نکرده ایم ...

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۴ ب.ظ

همانگونه که پیامبر(ص) فرمودند: انمابعثتَ لاُتمَّ مکارمِ الاخلاق، هدف از بعثت تکمیل مکارم اخلاق بوده، که ایشان باید بالاترین مکارم اخلاقی باشند. « انّک لعلی خلقٍ عظیم »

این اخلاق، اخلاق اصطلاحی معهود در ذهن ما نیست بلکه چون ایشان متصل به وحی است همة افعال او اخلاق است

کسی اگر ولایت و امامت و غربت ولی عصر(عج) را درک نکرده باشد، حضرت علی(ع) را درک نکرده است، ولی عصر(عج) مضطرّ واقعی است، او در بند أعمال ناپسند ماست، کسی که اینها را درک نکرده مبعث را درک نکرده است.

اللهم عرفنی نفسک ...



  • راه استاد...

نظرات (۸)

  • طلبه بازیگوش...
  • سلام خوب هستین؟

    اومدم ازتون تشکر کنم بابت اینکه قدم رنجه فرمودین و به وبلاک سر زدین

    غرض عرض ادب و احترام بود

    اگه فرصت شد بازم سر میزنم

    ایشالله که همیشه تو زندگیتون موفق باشین

    پاسخ:
    سلام . الحمد لله . خدا قوت . ان شا الل هموفق باشید .
    در این واپسین روزهای ماه مبارک ما را هم دعا کنید . التماس دعا
    یا زهرا سلام الله علیها
  • طلبه شنگول
  • لینک شدید شما هم با نام وب لینک کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام . ممنون . ان شا الله ...
    یا زهرا سلام الله علیها
    سلام...
    منور کردید کلبه کلام خودتونو ..
    چشم ...با افتخار لینک میشید...یاعلی
    پاسخ:
    سلام . ممنون از لطفتون .
     یا زهرا سلام الله علیها

  • مسافر غریب
  • با سلام و قبولی طاعات.

    از مطالب استفاده کردم ، انشالله که در نشر پیام اسلام موفق باشید .

    برای استفاده خودم هم که شده لینکتون کردم .

    التماس دعا ، یا علی

    پاسخ:
    سلام . ممنون از لطفتون .
    شما نیز ان شا الله در تحصیل علم موفق باشید . عیدتون مبارک .
    یا زهرا سلام الله علیها
    سلام دوست عزیز 
    مطالب زیبایی قرار دادید 
    براتون آرزوی موفقیت می کنم
    با کمال میل با تبادل لینک موافقم
    شما را با نام راه استاد لینک میکنم

    راستی کنجکاو شدم بدونم اسم استادتون چیه البته اگه ممکن باشه؟
    پاسخ:
    ُسلام
    ممنون از حضورتون....
    بنده هم براتون آرزوی موفقیت می کنم.
    با افتخار لینک شدید
    ----------------
    همونطور که در قسمت سمت راست وبلاگ هم نوشتم به خاطر این که خودشون راضی نیستند نمی تونم اسمشون رو بگم

  • نازنین روانبخش
  • سلام

    من یه موقعی زیاد کتاب تاریخ اسلام میخریدم و میخوندم شاید اقتضای اون موقعم هم همون بود باید بعضی از شخصیت ها رو بهتر میشناختم تا الان این چیزا برام مهم باشه اما راستش ی مدتیه ب شدت تشنه ی خوندن و شنیدن مطالب اخلاقیم

    واقعا برام مهم شده ... دارم تلاشم هم برا پیدا کردن اون چیزایی که میخوام میکنم ... شاید وبلاگ شما هم یکی از همون جاهایی باشه ک من بتونم خواسته هامو پیدا بکنم

    راستی اون وبلاگ من ک براش نظر گذاشته بودید دیگه ب روز نمیشه فعلا در بیان هستیم همین ادرسی ک گذاشتم

    دعامون بفرماید

    در پناه مولا علی 

    پاسخ:
    سلام . خسته نباشید .
    از این که این تصمیم بزرگ را در زندگی گرفتید به شما تبریک گفته و حسرت میخورم .
    اگر زیر لوگوی ما را خونده باشید متوجه میشوی که بنده معذورم از این که نام استاد را ببرم ولی اینقدر را بگویم که بهتر از ایشون کم پیدا میشود .ان شا الله نفس حق ایشان هم بر دل خاک گرفته ی ما و هم بر دل پاک شما تاثیرش را بگذارد .
    یا زهرا سلام الله علیها
    سلام. چقدر زیبا و نورانی ... دلم به حرم پر کشید. التماس دعا
    پاسخ:
    سلام استاد . ممنون . پیشاپیش عیدتون مبارک
    یا زهرا سلام الله علیها

  • نازنین روانبخش
  • بازم سلام 
    بعضی از دوستان ک لطف داشتند و لینک کردن ب اسم ایه ی شریفه ای ک تیتر وبلاگم هست لینک کردن بعضی ها هم ب اسم تطهیر 
    شما هر کدوم رو خودتون صلاح میدونید 
    ان شالله من هم لینک میکنم شما رو 
    یا علی
    پاسخ:
    سلام .
    با نام تطهیر لینک شدید ...
    یا زهرا سلام الله علیها
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    استاد نجفی درس اخلاق استاد نجفی امیر نجفی حجت الإسلام و المسلمین نجفی درس اخلاق مدرسه خاتم الأنبیا استاد اخلاق اخلاق علم اخلاق راه رسیدن به خدا عرفان مهدویت حدیث قرآن کتاب سنت امام زمان حضرت صاحب راه استاد استاد نکته های ناب اخلاقی نکته های اخلاقی