راه استاد

عالم را هرچه بگردیم نشانه هایی از رحمت خدا را می بینیم. اما گاهی خداوند رحمت های خود را به صورت خاصه به بندگانش عرضه می کند. مدتی است که خداوند ما را در محضر حضرت استاد قرار داده است و ما را از این نعمت بزرگ بی نصیب نگذاشته است.
ما نه درجایگاهی هستیم که بتوانیم قدر این نعمت را بدانیم و نه می توانیم شکر آن را به جا بیاوریم. اما به شکرانه این نعمت و به جهت آن که عموم مردم بتوانند از این مطالب نورانی استفاده کنند، تصمیم گرفتیم تا در این فضای مجازی که هر روزه سایت ها و وبلاگ های منحرف همچون قارچ هایی تکثیر می شوند مکانی را ایجاد کنیم تا آینه ای باشد برای بازتاب سخنان استاد ارجمندمان.
اگر نبود نهی ایشان از شناخته شدن، آن چنان به نشر مطالب با نام ایشان و معرفی شان می پرداختیم که همه بدانند چه گوهر هایی در این جهان وجود دارد. مانده ام اگر سربازان و سرداران امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اینچنین اند آن زیبارویِ هاشمی چگونه است و چه دریایی از معارف است.
تنها بگویم که استادِ استادمان _ آیت الله پهلوانی رضوان الله تعالی علیه را می گویم _ در مورد ایشان و سه تن دیگر فرمودند: این چهار نفر اخلاقِ قم را کفایت می کند.
خداوند توفیق شاگردی ایشان را از ما نگیرد و بر عمل به گفته های ایشان ما را یاری کند.
آمین یا رب العالمین

نظرات (۴)

  سلام
از شما دعوت میشود به وب "شیخ شهید " هم سر بزنید
و با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد یزرگ انجام شود

با تشکر

 
پاسخ:
سلام . واقعا از این کارتان خوشحال شدم .
خدا خیرتان بده
سلام.این وبلاگ روچه کسی راه انداخته است!؟؟
پاسخ:
سلام .
مهم نیست که کی راه انداخته .
مهم اینکه که چیزی ازش گیرمون بیاد .
اگر انتقاد یا سوالی هست من در خدمتم ...
سلام و درود خدا

ممنون.  
پاسخ:
سلام . التماس دعا
  • سعید ابراهیمی
  • انسانی که استاد ندارد، کأنه صراط مستقیمی ندارد....
    موفق باشید،
    یا زهرا..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    استاد نجفی درس اخلاق استاد نجفی امیر نجفی حجت الإسلام و المسلمین نجفی درس اخلاق مدرسه خاتم الأنبیا استاد اخلاق اخلاق علم اخلاق راه رسیدن به خدا عرفان مهدویت حدیث قرآن کتاب سنت امام زمان حضرت صاحب راه استاد استاد نکته های ناب اخلاقی نکته های اخلاقی